• آخرین
  • Trending
  • All
اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخص پسابرجامی نداشت!

اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخص پسابرجامی نداشت!

22 آگوست 2019
درمان زخم های پوستی با استفاده از باندهای پلیمری

درمان زخم های پوستی با استفاده از باندهای پلیمری

20 سپتامبر 2023
ارائه فرآیند تولید پلیمر با کیفیت صنعت کفش توسط شرکت BASF

ارائه فرآیند تولید پلیمر با کیفیت صنعت کفش توسط شرکت BASF

17 سپتامبر 2023
تولید پلیمرهای کراس لینک توسط شرکت کووسترو و تحول در دنیای پلاستیک ها

تولید پلیمرهای کراس لینک توسط شرکت کووسترو و تحول در دنیای پلاستیک ها

13 سپتامبر 2023
تحول دنیای تولید پلاستیک توسط فناوری ADAM

تحول دنیای تولید پلاستیک توسط فناوری ADAM

21 آگوست 2023
شیشه هوشمند یک نوآوری از پلیمرهای کریستال مایع

شیشه هوشمند یک نوآوری از پلیمرهای کریستال مایع

21 آگوست 2023
کاهش فقر در کنیا از طریق زباله های پلاستیک

کاهش فقر در کنیا از طریق زباله های پلاستیک

16 آگوست 2023
استراتژی جالب یکی از سازندگان ماشین آلات تولید پلاستیک برای نسل های آینده

استراتژی جالب یکی از سازندگان ماشین آلات تولید پلاستیک برای نسل های آینده

12 آگوست 2023
شرکت سلف گروپ دانش فنی قالب های چرخشی پلاستیک شرکت آوانتک را به اروپا می آورد

شرکت سلف گروپ دانش فنی قالب های چرخشی پلاستیک شرکت آوانتک را به اروپا می آورد

6 آگوست 2023
معرفی افزودنی جدید بهبود دهنده چسبندگی پلیمرها توسط شرکت Eastman

معرفی افزودنی جدید بهبود دهنده چسبندگی پلیمرها توسط شرکت Eastman

29 جولای 2023
تولید پلیمر مورد استفاده در تجهیزات دامپروری توسط شرکت BASF

تولید پلیمر مورد استفاده در تجهیزات دامپروری توسط شرکت BASF

26 جولای 2023
ظهور یک غول پتروشیمی در جنوب خلیج فارس

ظهور یک غول پتروشیمی در جنوب خلیج فارس

24 جولای 2023
بررسی مشکلات تولیدکننده با بانک ها از دیدگاه یک فعال صنعت پلاستیک

بررسی مشکلات تولیدکننده با بانک ها از دیدگاه یک فعال صنعت پلاستیک

25 جولای 2023
  • Home
چهارشنبه, اکتبر 4, 2023
-18 °c
ماهنامه صنایع پلاستیک
  • صفحه اصلی
  • پلیمر در ایران
    • خبر
    • گالری
    • فیلم
  • پلیمر در جهان
    • خبر
    • گالری
    • فیلم
  • اقتصادی
    • اقتصاد ایران
    • بورس کالای ایران
    • اقتصاد بین الملل
  • پتروشیمی
    • خبر
    • فیلم
    • گالری
  • صنعت ایران
    • مشکلات صنعت پلاستیک ایران
    • موقعیت های صنعت پلاستیک ایران
  • آموزشی
    • آموزش علمی
    • آموزش فنی
    • گالری فیلم
    • گالری تصویر
  • همایش/نمایشگاه
    • نمایشگاههای داخلی
    • همایش های داخلی
    • نمایشگاههای خارجی
    • همایش های خارجی
  • با مسوولیت خودم
    • خاطرات و خطرات
    • یادداشت های ۲۰۲۰ (احمد علی ساعت نیا)
  • PIMI
No Result
View All Result
ماهنامه صنایع پلاستیک
No Result
View All Result
Home اقتصادی اقتصاد ایران

اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخص پسابرجامی نداشت!

admin توسط admin
22 آگوست 2019
in اقتصاد ایران, مشکلات صنعت ایران
0
اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخص پسابرجامی نداشت!

اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخص پسابرجامی نداشت!اتاق بازرگانی هیچ استراتژی مشخصی برای پسابرجام نداشت.جمشید عدالتیان با ابراز این نکته، ضمن انتقاد از اتاقهای بازرگانی، افزود: اتاق برای واحدهای کوچک و متوسط است نه پتروشیمی‌ها و خودروسازها که با یک تلفن به وزیر دسترسی دارند.

به گزارش صنایع پلاستیک، عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: پس از توافق هسته‌ای شرکت‌های کوچک و متوسط آمریکایی برای حضور در ایران ابراز تمایل کردند اما علاوه بر گروهی که همواره مخالف حضور آمریکایی‌ها در ایران بودند عده‌ای دیگر نیز به دنبال انحصار حضور آنها با خودشان بودند که فقط به واسطه آنها بتوانند این شرکت‌ها حضور پیدا کنند. از طرف دیگر به دلیل نبود استراتژی مشخص و برنامه‌ریزی ما به سمت شرکت‌های کوچک و متوسط اروپایی که هیچ‌گونه بازاری در آمریکا ندارند و به راحتی می‌توانند با ما کار کنند نرفتیم و فقط به دنبال پول‌های بزرگ و شرکت‌های بزرگ بودیم. همین امر باعث شد که امروز به راحتی ما را تحریم کنند.

متاسفانه اتاق تهران آنطور که باید و شاید عملکرد مثبتی نداشت و جور آن را اتاق‌های مشترک کشیدند. هرچند در این مدت سه هیات به کشورهای مختلف فرستاده شدند اما آن بازدهی لازم وجود نداشت.

پس از برجام یک نوع فضایی به وجود آمد و خیلی‌ها فکر می‌کردند اتفاق بزرگی قرار است رخ دهد اما در عمل این‌گونه نبود از طرف دیگر اتاق‌ها نیز یک عده محدودی را بازی دادند و همین امر باعث گله‌مندی سایر اعضا شد.

مطالب مرتبط

وعده تامین خوراک پتروشیمی‌ها با جمع‌آوری گازهای همراه نفت!

جلسه شبانه ستاد اقتصادی دولت برای کسب رضایت دلارآوران

اعلام برنامه و زمان جانمایی غرفه های ایران پلاست پانزدهم

الان که برجام معلق شده است صحبت‌ها کلی می‌شود اما در آن دو سال یک عده خاص بودند که به دنبال گرفتن امتیاز و نمایندگی برندهای مختلف بودند و حتی برخی کارهای واسطه‌گری انجام دادند.

جمشید عدالتیان تصریح کرد: پتروشیمی‌ها و شرکت‌های بزرگ نیازی به اتاق ندارند و به راحتی با یک تلفن با وزیر ارتباط مستقیم می‌گیرند. اتاق، خانه شرکت‌های کوچک و متوسط است اما متاسفانه این شرکت‌ها بازی داده نشده‌اند و در سفرهای تجاری اصلاً مجالی به آنها داده نشد.

برچسب ها : آثار تحریماتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایرانبازار آمریکابرجامتحریمجمشید عدالتیاندوران پسابرجامشرکتهای کوچک و متوسط اروپاییعدم وجود استراتژی اقتصادی اتاق تهران در دوران پسابرجامعدم کار با واحدهای کوجک و متوسطچرایی سهولت در تحریم ایران

مفهومی تازه برای کابین هواپیما

https://pimw.ir/wp-content/uploads/2019/04/Dettachable-Cabin.mp4

نصب چمن مصنوعی

https://pimw.ir/wp-content/uploads/2019/03/Artificial-Grass_x264.mp4

کلاه ایمنی عایق صدا ساخته شده از کامپوزیت فایبرگلاس

https://pimw.ir/wp-content/uploads/2019/01/video_2019-01-14_11-17-06.mp4

تزريق پليمر جهت ازدياد برداشت نفت

https://pimw.ir/wp-content/uploads/2019/09/video_2019-09-05_00-03-54.mp4

تولید سوخت اتومبیل از فیلم های پلیمری

https://pimw.ir/wp-content/uploads/2019/08/Automotive-fuel-from-plastic.mp4

تمام حقوق این سایت متعلق به ماهنامه صنایع پلاستیک است. هرنوع برداشت غیر مجاز حتا به صورت اقتباس با تغییر کمتر از ۷۰ درصد متن مشابه به هر صورت، مشمول قانون حقوق مولفین و مصنفین و طرح شکایت خواهد شد.  © ۱۹۹۸-۲۰۲۲

ماهنامه صنایع پلاستیک

 بالاتر از میدان ونک، خ گاندی شمالی، خ برادران شریفی، شماره ۴٢، برج اداری خشایار، واحد ٣٠٣.

تلفن مرکزی: ٢٢۵١ ٨٨٧٧

روابط عمومی: ۶٨٣٨ ۶٧٢ ٠٩١٢

No Result
View All Result
  • Home

Copyright © 2017 JNews.

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In