اشتراک گذاری

پتروشیمی ایران

یکپارچه‌سازی فرایند بازاریابی و فروش در پتروشیمی جم

یکپارچه‌سازی فرایند بازاریابی و فروش در پتروشیمی جم

یکپارچه‌سازی فرایند بازاریابی و فروش در پتروشیمی جم

نوشته شده توسط :admin
مدت زمان مطالعه : 0دقیقه

355

49

یکپارچه‌سازی فرایند بازاریابی و فروش در پتروشیمی جم

به گزارش صنایع پلاستیک به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم به پیشنهاد هیات مدیره شرکت تاپکو و موافقت هیات مدیره پتروشیمی جم در جلسه مورخ ۶ بهمن ماه، کلیه فعالیت‌های بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم که پیش از این توسط شرکت تاپکو انجام می‌شد به واحدهای داخلی پتروشیمی جم منتقل و به صورت متمرکز و با مدیریت واحد اداره می‌شود.

لازم به ذکرست با حضور سعیدی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم به منظور چابک سازی فرایندها و ارتقاء سطح کارایی و اثر بخشی و همچنین مدیریت هزینه‌ها با اصلاح ساختار حاکمیت شرکتی در مجموعه پتروشیمی جم تاکنون تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه مانند شرکت آمیزه‌های پلیمری جم، شرکت صنایع پلیمر جم، دفتر تاپکو استانبول و شرکت تاپکو تهران به مجموعه پتروشیمی جم منتقل شده است.

در ساختار جدید، عملیات بازاریابی داخلی و بین المللی، فروش، لجستیک و پشتیبانی فروش به طور متمرکز و با هم‌افزایی بیشتری دنبال می‌شود. انتقال فعالیت‌های شرکت تاپکو در قالب مجموعه بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی جم با مدیریت فعلی این مجموعه در جهت یکپارچه‌سازی و تمرکز فرایندهای بازاریابی و فروش و همچنین ارتباط مستقیم و مؤثر با مصرف کنندگان و مشتریان محصولات تولیدی پتروشیمی جم صورت می‌گیرد.

Click the following banner, and find your Italian Made Machinery in 8 languages.

مطالب مرتبط برای شما