وقتی که اقتصاد داخلی بنا به دلایلی با رکود یا رکود تورمی مواجه می شود، یکی از راهکارهای نجاب بنگاهها از ورشکستگی و گذر از این دوران دشوار و نیز کمک به اقتصاد ملی با ارز آوری و حفظ اشتغال، صادرات است.
انجمن مل پلاستیک ایران با اعلام اینکه تشکلی ملی و فراگیرست، یکی از رسالت های خود را شناسایی و رفع موانع توسعه بنگاههای زیر مجموعه در راستای افزایش نرخ بازده سرمایه و توان رقابت پذیری آنان دانسته و در همین راستا اقدام به برگزاری دوره آموزشی راهبردهای بازاریابی صادرات خواهد نمود. این دوره در در تاریخ ۳۰ بهمن و ۷ اسفند ۱۳۹۷ در محل اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی برگزار خواهد شد.
برخی از محورهای این دوره آموزشی:
- بررسی دلایل و اهداف انجام صادرات
- مروری بر شرایط کنونی صادرات کشور
- آشنایی با صادرات کشور
- بررسی نحوه تعیین محصولات و فعالیت های مناسب برای صادرات
- بررسی نحوه تعیین چشم انداز و اهداف صادراتی برای شرکت ها
- بررسی مدل پیشنهادی استراتژیک برای صادرات و انتخاب بازار هدف
- بررسی عوامل موثر در اولیت بندی های بازارهای هدف
- مروری بر راهبردها ورود به بازارهای هدف و نحوه شناخت همکاران و مشتریان
- بیان برخی از تجارب و توصیه های عملیاتی صادرات در بازارهای هدف
هزینه ثبت نام برای هر مشارکت کننده آزاد ۳۰۰.۰۰۰ تومان، مشارکت کنندگانی که عضو یکی از انجمن های زیر مجموعه انجمن ملی هستند، ۲۰۰.۰۰۰ هزار تومان و برای مشارکت کنندگانی که به صورت مستقیم عضو رسمی انجمن ملی هستند، ۱۵۰.۰۰۰ تومان منظور شده است.
این همایش در دو روز، یعنی روزهای ۳۰ بهمن و ۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ هجری شمسی، از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ برگزار خواهد شد.
محل برگزاری دوره آموزشی، نیز اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید به وبسایت انجمن ملی صنایع پلاستیک مراجعه نمایید.