به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوی صنایع پلاستیک، شرکت الیکس پلیمرز؛ تولیدکننده و تامین کننده پیشروی رزین های ABS و مشتقات آن؛ از نحوه حضور خود در بزرگترین نمایشگاه صنعت پلاستیک، یعنی نمایشگاه K 2019 که ۱۶ تا ۲۳ اکتبر در دوسلدورف برگزار شد، ابراز رضایت کرد. نمایش انواع ABS توسط Elix Polymers در نمایشگاه K 2019 مخاطبان زیادی را به سوی این غرفه هدایت نمود.
شرکت Elix Polymers؛ برای دومین بار به عنوان غرفه گذار در این رویداد بزرگ جهانی شرکت کرده بود. مسوولان این شرکت از علاقه عمومی به سبد محصولات این شرکت خبر دادند و بر پتانسیل های خود جهت تامین نیاز مشتری از نظر محصول و خدمات نیز تاکید داشتند.
پیامهای کلیدی منتقل شده از غرفه الیکس شامل معرفی موقعیت این شرکت به عنوان یک تولیدکننده بین المللی و همچنین عضوی از اعضا گروه بین المللی Sinochem بود. همچنین تعهد این شرکت به پایداری از طریق ابتکارات مربوط به اقتصاد چرخشی و محصولات قابل بازیافت دیگری پیام مهمی بود که در نمایشگاه K 2019 از سوی این شرکت به مخاطبان عرضه شد.
شرکت Elix Polymers علاوه بر افزایش کیفیت محصولات معمول خود، امسال چند محصول جدید و ابتکاری را نیز به نمایشگاه دوسلدورف آورده بود که عبارتند از:
- محصولات ABS که نیازها کاربردی را برای تماس با مواد غذایی، اسباب بازی ها یا ظروف مواد آرایشی و بهداشتی بر طرف می سازد
- مواد اکریلونیتریل بوتادین با انعکاس بالا برای پانل های دارای نور پس زمینه
- محصولات ABS قبل از رنگ شدن، زیست سازگار موافق با کلاس USP برای کاربردهای پزشکی
- گریدهای آبکاری ABS و پلی کربنات با جریان پذیری بسیار بالا، جهت تقاضا قطعات داخلی اتومبیل و یک گرید جدید ABS با عملکرد چسبندگی بهتر برای بازار ایالات متحده
“فابین هرتز – Fabian Herter” مدیر بازاریابی Elix Polymers گفت: “ما خوشحالیم که از فرصت هایی که نمایشگاه به ما ارایه می دهد برای عرضه آخرین پیشرفت و کاربردهای مواد و محصولاتمان استفاده می کنیم. برای ما مایه بسی خرسندی است که با بازدیدکنندگانی که علاقمند به استفاده از محصولات ما هستند در غرفه مان برخورد و مذاکره نماییم.”
کارلوس مولر، مدیر کسب و کار الیکس پلیمرز، افزود: ” الیکس به عنوان عضو جدید گروه Sionchem به آینده امیدواریم و به نظر می رسد که این وظیفه ماست در رویدادهایی به این اهمیت مشارکت نماییم نه تنها برای به دست آوردن فرصت های شغلی جدید، بلکه همچنین برای دیدار با مشتریان قدیمی و ارایه محصولات جدید به آنها و تقویت روابطمان با سایر بخش های زنجیره ارزش! “