به گزارش واحد رویداد صنایع پلاستیک، شانزدهیمن دوره نمایشگاه بین المللی اسباب بازی چین از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۲۴ تا ۲۶ مهرماه ۱۳۹۸ هجری شمسی برگزار می گردد. این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر دایر می باشد.
مرکز جدید نمایشگاههای بین المللی شانگهای، میزبان این رویداد صنعت اسباب بازی در سال ۲۰۱۹ می باشد.
در این دوره ۲.۵۰۰ غرفه گذار و ۴.۵۰۰ برند شناخته شده صنعت اسباب بازی در ۲۲۰.۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی مرکز جدید نمایشگاههای بین المللی شانگهای دور هم جمع می شوند و آخرین محصولات خود را عرضه می کنند.
نمایشگاه اسباب بازی چین موسوم به CTE یک نمایشگاه پیشروی بین المللی در صنعت اسباب بازی است. این نمایشگاه از جمله نمایشگاههایی است که به دیدار چهره به چهره صنعتگران و کلیه بازیگران حاضر در زنجیره ارزش صنعت اسباب بازی اهمیت زیادی می دهد.
نمایشگاه اسباب بازی چین، افراد شایسته متعددی را دور هم جمع می کند و تولیدکنندگان معتبر صادرات محور چینی، برندهای شناخته شده، محصولات روتین و نوآورانه و تولیدکنندگان آنها را برای تعامل با یکدیگر و جلسات B2B پشتیبانی می نماید.
از نظر برگزارکنندگان این رویداد، این روش بهترین راه برای دریافت بینش کاملی از صنعت اسباب بازی جهان و چین است و در این رویداد شرکتها و افراد حقیقی می توانند شرکای تجاری جدیدی از چین و سراسر جهان برای خود بیابند.
نکات برجسته:
- ملاقات با تولیدکنندگان عمده اسباب بازی از چین و سایر نقاط دنیا
- رویداد حرفه ای B2B که باعث افزایش بهره وری منابع و تحقیقات بازار می شود.
- ایجاد همگرایی در روند صنعت اسباب بازی و مشاهده آخرین محصولات نوآورانه
- تبادل ایده، استخراج آمار صنعت اسباب بازی و آشنایی با تفاسیر گوناگونی که هر شرکت یا فردی از این ایده ها و آمار دارد.
چرا غرفه گذارن باید در این نمایشگاه شرکت کنند ؟
نمایشگاه اسباب بازی چین، یک بستر مناسب برای گسترش تجارت اسباب بازی ها با چین و سایر نقاط جهانست.
نمایشگاه اسباب بازی چین، که توسط انجمن محصولات اسباب بازی و خردسالان چین سازماندهی می شود، بزرگترین نمایشگاه تجاری اسباب بازی ها و محصولات آموزشی در آسیا و دروازه شماره یک برای کشف بازار چین توسط شرکتهای بین المللی است. بازاری که وسعت آن بسیار زیادست.
این نمایشگاه را هزگر نباید فراموش کرد،
مسوولان برگزارکننده CTE با نگاهی به آمار دوره گذشته این نمایشگاه دلایل عدم فراموشی این نمایشگاه را توضیح داده اند:
۲.۳۲۶ غرفه گذار در ۲۲۰.۰۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی جمع شدند و ۸۵ درصد شرکت کنندگان معتقد بودند که برای بهبود کسب و کارشان باید در سال ۲۰۱۹ هم به این رویداد بازگردند.
۸۰.۸۴۳ خریدار حرفه ای از ۱۳۴ کشور جهان در دوره گذشته این رویداد حضور به هم رساندند و قراردادهایی منعقد نمودند. بنا به آمار موجود ۹۳.۲ درصد از آنها، همانجا در نمایشگاه تصمیم به خرید گرفتند و تنها ۶.۸ درصد از قبل می خواستند از این رویداد خرید نمایند.
نمایشگاه اسباب بازی چین، تنها نمایشگاه تجاری در این زمینه است که کلیه کانال های فروش عمده در چین را پوشش می دهد . چین یک بازار ایده ال برای اسباب بازی هاست.
در نهایت مسوولان برگزارکننده نمایشگاه بین المللی اسباب بازی چین ۲۰۱۹، معتقدند برای کسب سهم بزرگتر از کیک بازار اسباب بازی چین این رویداد را از دست ندهید.