به گزارش صنایع پلاستیک، کنفرانس نوآوری در فناوری آمیزه سازی پلاستیک و مستربچ ۲۰۱۹ در تاریخ ۲۵ و ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۳ و ۴ مهرماه ۱۳۹۸ هجری شمسی در شانگهای چین برگزار می گردد.
با توسعه سریع لوازم خانگی، اتومبیل های الکترونیکی، صنعت ساخت و ساز، تولید لوازم پزشکی و سایر صنایع، چین در حال بدل شدن به بزرگترین بازار و متقاضی اصلی کامپاندهای (آمیزه های) پلاستیک در جهانست.
با توجه به استفاده روز افزون از قطعات با وزن کم، نازک تر و شیک تر در صنعت خودروسازی و محصولات الکترونیکی، چشم انداز توسعه آمیزه های پلیمری بسیار گسترده است. در همین حال، چین در حال تبلیغ برای شعار “Made In China 2025” است که هدف مرکزی آن تحول و ارتقا صنایع تولیدی این کشورست.
در همین راستا، صنعت کامپاندسازی پلاستیک در چین با فرصت ها و چالش های جدیدی رو به رو خواهد شد که سبب خواهند شد تا این صنعتچرخشی به سمت و سوی صنعت سبز داشته باشد.. برای تحقق این مهم، تولید محصولات کم کربن، با کارایی بالا و چند منظوره از المان هایی است که صنعت آمیزه سازی چین ناچار باید با آنها سازگار گردد.
در کنفرانس نوآوری فناوری در کامپاندسازی (آمیزه سازی) پلاستیک و مستربچ بحث و گفتگوی عمیقی در ارتباط با توسعه صنعت کامپاندسازی پلاستیک صورت خواهد گرفت. در هیمن حال، بسیاری از مطالعات موردی در مورد فناوری های جدید، تکنیک های نوین فرآیند و کاربردهای نوآورانه در این کنفرانس با حضار اشتراک گذاشته خواهد شد.
به گفته مسوولان شرکت Ringier برگزارکننده نمایشگاهی این کنفرانس، در این کنفرانس ۱۵۰ کارشناس صنعت به عنوان مهمان حضور به هم خواهند رساند و در مورد ۱۵ موضوع داغ به گفتگو خواهند پرداخت.
شما با حضور در این کنفرانس می توانید، شبکه های کاری خود را گسترش دهید و از کانال های متنوعی را برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید با مشتریان و شرکای تجاری بالقوه خود استفاده نمایید که کنفرانس نوآوری در فناوری آمیزه سازی پلاستیک و مستربچ ۲۰۱۹ در اختیار شما قرار می دهد.
همچنین در این کنفرانس درباره جدیدترین فناوری ها و محصولات صنعت کامپاندسازی سمینارهایی جانبی برگزار می گردد که شما می توانید با حضور فعال در آنها، دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.
حضور در این کنفرانس به چه کسانی پیشنهاد می شود ؟
- تولید کنندگان مواد نوآورانه
- شرکت تولیدی مواد افزودنی
- تولید کنندگان تجهیزات قالب گیری و فرآیند پلاستیک
- کاربر نهایی محصول پایین دستی (در صنایعی نظیر بسته بندی ، اتومبیل ، لوازم الکترونیکی)
- کارشنان ارشد انجمن ها؛ دانشگاه ها؛
- نمایندگان دولتها به ویژه در حوزه های قانونگذاری
- مدیران کل و مدیران محلی شرکت های آمیزه سازی
- سرپرست گروه های تحقیقاتی
- سرپرست بخش فنی و تجهیزات کارخانجات
- سرپرست گروه طراحی، تحقیق و توسعه
- سرپرست واحدهای بازاریابی و فروش