به گزارش رویدادهای صنایع پلاستیک، مسوولان برگزارکننده یکی از مهمترین رویدادهای صنعت پلاستیک بعد از K، NPE و CHINAPLAS خبر از آغاز ثبت نام برای غرفه گذاران علاقمند به حضور در PLAST 2021 دادند. این رویداد مهم به صورت سه سالانه برگزار می شود. شعار و تم اصلی این دوره نمایشگاه پلاست میلان، “اتحاد برای نوآوری” در صنعت پلاستیک است.
این هفته ثبت نام برای شرکت به عنوان غرفه دار در نسخه بعدی نمایشگاه PLAST، نمایشگاه اصلی بخش پلاستیک در ایتالیا که از ۴ تا ۷ می ۲۰۲۱ برابر با ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ شمسی در میلان برگزار می شود ، آغاز شد. فرآیند ثبت نام به صورت آنلاین انجام خواهد شد.
آن دسته از شرکت هایی که قبل از ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۰ برابر با ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ اقدام به پیش ثبت نام خود را کامل نمایند، طبق اعلام سازمان دهندگان این رویداد، از تخفیف ۲۰ درصدی قیمت کرایه حمل ماشین آلات و همچنین اولویت در واگذاری غرفه ها برخوردار خواهند شد.
درباره PLAST 2021
نمایشگاه بین المللی PLAST 2021 شرکت های تولیدکننده مواد نوآورانه ، پیشرفته ترین و آخرین فناوری ها و راه حل های انعطاف پذیررا برای تولید و بازیافت پایدار ارایه می نمایند، میزبانی خواهد نمود.
در یک بازار جهانی به طور فزاینده و به سرعت در حال توسعه، صنعت پلاستیک به فرآیندها و ماشین آلات به هم پیوسته، بر اساس متد Industry 4.0 نیاز مبرم دارد که نیازهای بالاترین استانداردهای ایمنی را نیز برآورده می کنند، و مواد اولیه قابل بازیافت با کارایی بالا برای صنایع مختلف کاربردی، از جمله بسته بندی، خودروسازی، ساخت و ساز، برق و الکترونیک یا دارو و حتا کشاورزی را عرضه می نمایند.
نسخه بعدی PLAST یک بار دیگر میزبان سه بخش ویژه خواهد بود: بخش لاستیک که به الاستومرها ختصاص دارد، بخش دیگر ۳D Plast نام دارد که در آن آخرین ابداعات در ساخت مواد افزودنی برای چاپ سه بعدی به نمایش گذاشته خواهد شد. سومین و آخرین بخش ویژه پلاست ۲۰۲۱ با نام پلاست مات به پلاستیک های نوآورانه اختصاص داده شده است.
مسوولان برگزارکننده نمایشگاه پلاست، برنامه ای را از قبل تهیه دیده اند که طی آن، نمایشگاه میلان و ویژگی های آنرا در سایر همایش ها و نمایشگاههای جهان معرفی می نمایند و از میهمانانی در حد بین المللی برای این مهم دعوت به عمل می آورند.
آخرین دوره نمایشگاه پلاست
آخرین نسخه این نمایشگاه که از ۲۹ مه تا اول ژوئن ۲۰۱۸ در میلان برگزار شد ، این نمایشگاه در مساحتی به میزان ۵۵،۰۰۰ متر مربع برگزار شد.
۱،۰۴۹ غرفه ‘گذار از ۵۵ کشور در PLAST 2018 شرکت کردند، و گروه رسانه ای صنایع پلاستیک نیز در این رویداد غرفه داشت. ۵۷ درصد از غرفه گذاران ایتالیایی و ۴۷ درصد آنها، از سایر کشورهای جهان به ویژه اتحادیه اروپا و چین بودند. همچنین از PLAST 2018 تعداد ۶۳،۰۰۰ بازدید کننده از ۱۱۷ کشور جهان دیدن نمودند.
در آخرین دوره نمایشگاه PLAST بخش نماینده ماشین آلات ۷۵ درصد غرفه ها ر ابه خود اختصاص داده بودند. بخش های مواد و محصولات نیز ۲۰ درصد و خدمات صنعت پلاستیک ۵ درصد غرفه های این رویداد را از آن خود نموده بودند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت نمایشگاه پلاست در این لینک مراجعه نمایید.