پس از نخستین برگزاری موفقیتآمیز در آخرین نمایشگاه K، بخشی از نمایشگاه که به “منطقه استارتآپ” شهرت یافته در نمایشگاه سال ۲۰۲۵ نیز بخشی جدایی ناپذیر از این نمایشگاه بزرگ تجاری را تشکیل خواهد داد. این منطقه این بار در مجاورت بخشی که برای منطقه “پردیس علوم” در نظر گرفته شده، استقرار خواهد یافت. همچنین در نمایشگاه سال جاری، از بخشی با عنوان، “Start-up Pitch” رو نمایی خواهدشد تا به شعار اصلی نمایشگاه امسال یعنی Special Plastics Shape the Future – پلاستیک های خاص آینده را شکل خواهند داد، مفهومی واقعی ببخشد.
با توجه به تمهیداتی که برای شرکت های غرفه گذار و / یا بازدید کنندگان که به منطقه شرکت های نوپا و پردیس علوم مراجعه می کنند، اندیشیده شده، به نظر می آید که شانسی بزرگ برای شرکت های نوپا و شرکت های دانش بنیان ایرانی و مالکان و متخصصین آنها وجود دارد تا در صورت بازدید از نمایشگاه و با مراجعه به این دو منطقه، بخشی از رویاهای خود را عملی ساخته و برای آنها شرکایی جهانی پیدا کنند.
کمیته اجرایی نمایشگاه برای منظقه Start-up Zone در نظر دارد یک بار دیگر به شرکت های جوان و نوپا موقعیت هایی اختصاصی ایجاد نماید. از دید آنها این شرکت های نوپا هستند که به ویژه نقشی تعیین کننده برای پیشرفت صنعت پلاستیک و لاستیک دارند، زیرا آنها به طور مکرر و در جریان فعالیت های خود، با چالش هایی متعدد در این ایصنعت رو به رشد و پایدار مواجه می شوند. در عین حال تمرکز نمایشگاه بر موضوع دیجیتالی شدن به خصوص استارت آپ ها که با روحیه ای عالی و پیشگامانه، تمایل به ریسک و انعطاف پذیری بالا دارند، فضایی استثنایی به شمار می آید.
در نمایشگاه K 2025، منطقه استارت آپ در سالن ۷.۰ و در مجاورت پردیس علوم قرار خواهد گرفت. در پردیس علوم، دانشگاه ها و موسسات (علوم کاربردی) آخرین نتایج تحقیقات خود در زمینه پلاستیک را ارائه خواهند کرد. هر دو منطقه ای که بیان شد از بخش های خاص نمایشگاه امسال به شمار می آیند و به طور ایده آل مکمل یکدیگر هستند. مجاورت منطقه استارتآپ و پردیس علمی، سالن ۷.۰ را به یک مرکز علمی و نوآوری منحصربهفرد تبدیل میکند.
شرکتهای جوان هنوز این شانس را دارند که در منطقه استارتآپ ثبت نام کنند و از این طریق از فرصت ارائه پیشرفتهای خود در مرتبطترین نمایشگاه تجاری صنعت جهان و ایجاد ارتباطات تجاری بینالمللی ارزشمند استفاده کنند. در همین راستا یک بسته مشارکت ویژه برای آنها تدارک دیده شده است تا موانع و هزینه های سازمانی شرکت در چنین نمایشگاه بزرگی را به حداقل برساند.
معیارهای مشارکت:
شرکت کمتر از ۱۰ سال تشکیل شده باشد؛
کمتر از ۱۰۰ کارمند داشته باشد؛
و فروش سالانه بیش از ۱۰ میلیون یورو نباشد.
فرم ثبت نام را می توان از طریق “آدرس زیر” دانلود کرد:
www.k-online.com/Start-up Zone
در صورت تمایل می توانید با فشردن “این پیوند” از طریق “وبسایت جهانی پلیمر مدیا” تمام اصل مطلب را مطالعه کنید.